Nej, jag är inte frisk den här veckan, näe.

Nu har jag fått frikort på vårdcentralen och det känns som att falla ned i ett djupt hål. Trots att jag bara blir sjukare planerar jag flitigt inför helgen vilken jag tänker är LÅNGT borta. Jag har bjudit in mig själv på två fester och kommer nog lynchas om jag inte kan komma på matchen. Dessutom är det min jobbhelg, hur tänker jag att min ynkliga kropp ska vara med på allt detta? Ibland förstår jag att folk börjar knarka uppåtknark.
Fast jag inser att det kunde varit värre och lider med vänner som hamnar i allt knepigare sitsar. Mest drömmer jag mardrömmar om att jag gör fel saker på jobbet och knasar till det. Dessutom ringde de från jobbet varje dag, jag blir så nervös och stressad. Jag har nog aldrig tagit emot ett samtal från mitt jobb utan att tro att jag ska få skäll. Jag utgår från att jag gjort något fel, fastän det i princip aldrig är därför de ringer.




Här är en bild när vi var ute och gungade i hägerstenstrakten. Det var mysigt vill jag lova, vi gungade så högt så vi slog runt stången. Det var helt galet, mad i tell you!!!!1
Dessutom har jag på något vänster märkt att man kan kolla statistik i sin blogg (jag har typ två till fem  unika besökare, så det är väl lagom spännande) men jag tänkte se om den går upp kraftigt när jag har bilder med lite hud. Sånt säljer väl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0