tick tack tick tack

Klockan är cirkus elva och chefen har inte ringt ännu. Jag hoppas nästan att hon ignorerar mig så jag får en anledning att ringa upp henne på hennes privata mobil.

Gjorde misstaget att sätta på radion medan jag åt min frukost på golvet i köket (jahavisst, köksbordet är borta nu ^^) och det var p3pop. Först var det en låt som jag lärde mig hette "clothes off" som var en snubbe som rappade ehm fritt från mitt minne: the more we're talking the more time we're waisting. obviosly i can easily replace you sen att han kunde tänka sig att sätta på brudar av alla hudfärger, det var vackert. lite som black or white.
Nästa låt var en brud i samma musikgenre som rappade om lipgloss. Det blev inte mer än så. Eller jo alltså lipgloss ur perspektivet att attrahera män. Ibland blir jag verkligen helt förstummad.

Jag borde göra tusen saker men har kännt mig sjuk de senaste dagarna och är dessutom totalt utarbetad. Det känns nog som att jag måste acceptera mitt öde. Vila, om jag minns hur man gör. Mest borde jag ringa vårdsyndikatet och ta ett snack.

image45


Och på ett roligare ämne kom jag på en till absolut fab kvinna som begåvats med samma namn som jag: Liv Elf Karlén!!!1 Vilken underbart begåvad och smart människa. Liv är med i teater Lacrimosa och har bl.a. regisserat "Större än såhär" antagligen det bästa jag har sett i teaterväg på mycket länge och är en sån cool och härlig person man önskade att man var bästis med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0