vad ska vi göra? krossa alliansen.

Men är det stoppa eller krossa, frågade sig en förvirrad kille bakom oss. Jag tänker att om han gör både och så ska nog sagan få ett lyckligt slut. Sen höll jag på att svimma och var tvungen att åka hem. Jag är sjuk som ett as men pallrade mig dit på en treo. Tusen människor jag inte orkade hälsa på och när jag duckar en så hoppar jag in i en hund (livs fobi nummer 1) sen en clown (livs fobi nummer 2) och sedan blondinen. Och såklart känner blondinen och j. varandra och allting känns så beige ibland.




Hej. nu lägger jag in en glad bild så alla minns att jag är glad och snäll. Jag känner alltid ett stort behov av att lugna folk och släta över när jag haft känslostormar eller varit arg. Även om det är fullständigt befogat och något jag verkligen kan stå för. Tråkigt nog är jag mest mån om att inte göra någon illa till mods, fast det är okej att vara arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0