Yeah yeah yeah


Ja alltså, det är sant att jag inte har någon riktigt fast punkt just nu men det måste väl ändå betyda stormen innan lugnet, right? Jag är ändå rätt nöjd med att jag klarar allt, det är bra i sig. Idag var en smula turbulent på jobbet och gick visst att lösa men jag är inte helt nöjd. Jag är inte så nöjd med att jag ska vara kontorsbitch aka. samordnare på jobbet imorgon. Jag kan inte och har heller inget intresse av att säga till människor "gilla läget". Speciellt inte när de har åldern och erfarenheten på sin sida, jag känner mig som en liten pojkspoling som inkräktar på vad de gör.



Lärdomen måste väl som vanligt vara att låta det goda väga upp det goda. Hade inte en person varit så elak mot mig hade inte A. förklarat hur bra jag är. Det är fint att höra från någon man respekterar så. Hennes sätt att hantera allt som händer på jobbet är förresten föredömligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0