but nothing compares



Igår var jag oövervinnerlig. Det var den bästa försmaken på sommar man kan få. Jag bara älskar det, verkligen. Vår kolonilott är det bästa och när vi hade grävt en bra bit kom sofia och gav oss flapjacks. Det om något, kan jag nog vänja mig vid. Sen hade jag en sån där rofylld kväll som man så sällan har om man ska jobba nästa dag, eller precis kommit från jobbet. Det går inte att jämföra bara.

Idag har jag såklart blivit sjuk, så det blir sängliggande och långtråkighet för att väga upp gårdagen, yin och yang. Fördriva tidentips mottages tacksamt. Annars måste jag ringa och störa alla jag känner som troligen är på jobbet. Eller titta på Veronica Mars.

image177

(är det redan morgon, sover du karl johans torg?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0