Existensiell kris borde väl märkas mer?



Jag är inte inne i en livskris. Sådana kommer vid stora förändringar och det är motsatsen till vad jag håller på med. Jag saknar så otroligt det som varit. Eller jag saknar något som helst. Vad som helst och jag saknar det. Jag vill ju vara med. För guds skull låt mig vara med!!!1 Alltså ska jag släppa sargen och komma in i matchen. Hängde lite med kusinerna idag, det var trevligt. Speciellt nyttigt att vara med Lillis, han påminner mig om så mycket. Tillexempel hur pinsam jag var när jag var liten. Men också om livet och hur det är eller kan vara.

Och Snubben vi hyr lägenheten av ringde idag. Upprepade gånger, det är saker på gång.


här är frasse igen. Han är snyggare i verkligheten, inte lika älgig som min vinkel framställer honom. Jag borde lära mig fota, samt veta hut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0