friday i'm in love

Anders säger:

hon vill ha plepp

Liv säger:

orginalet av per gessle hette faktiskt så

Liv säger:

men den fick de ju cencurera lite

Anders säger:

ja, rätt ska va rätt minsann

Liv säger:

vad gör du idag?

Anders säger:

var på föreläsning till tolv. är mjäkig och självömkande över mitt halsonda

Liv säger:

asch då!

Anders säger:

jag är ju en mjukis

Anders säger:

vad händer hos dig?

Anders säger:

er

Liv säger:

jag är själv

Anders säger:

är det slut?

Anders säger:

tråkigt att höra

Anders säger:

peter har förtur på rummet

Anders säger:

är han på jooobet?

Liv säger:

jo

Liv säger:

du suger

Liv säger:

jag kan bo i skrubben

Anders säger:

nää! där kan ju ingen bo!

image175


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha det rosa rummet och rita en stor zebracorn över hela väggen!!!1

2008-04-11 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0