Mmmm todos esta bien!

Idag är det upp och nedvända världen litegrann. Lars kommer tillbaka och ska snacka med chefen. Idag är chefen jättesnäll. Idag är dagen när jag måste sluta skriva i min blogg om chefen. Efter alldeles för mycket vin med jobbet i lördags började jag lite smått närma mig "Assschååå, du ääär min bässschta kompis". Jag sa till och med att jag skriver om honom i min blogg. Nu tror han att jag är kär i honom, men är ganska snäll ändå. Det är okej.


Vädret är så strålande och jag önskar att jag hade någon att äta glass med. Jag kanske ska fråga chefen?

Igår var en bizarr bakisdag och jag jobbade och hinkade icacola om varannat. På vägen hem mötte vi Camilla och Jonatan. Direkt började vi prata om boendet och camilla börja ungefär "Jaha, ska ni ha mitt rum nu när jag blir utslängd?... eller det blir ju flera rum lediga ja. Hur ska lillis göra då?" och hon verkade inte störa sig men jag tyckte det kändes lite awkward. Fattar inte hur jag överlevde dagen men den avslutades bättre än bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0