idag såg jag en sån här hund


Den satt i passagerarsätet på en röd och blank bli som kom åkande på mangårdsvägen. Hunden hade tassarna i det öppna fönstret och tungan hängde ut. Man skulle kunna säga att den såg ut som en jättefånig karikatyr. Jag älskar fåniga hundar. Nästan så mycket att jag vill köpa en pudelkorsning.

Ps. En sak som hänt på den väldigt ytliga fronten är att jag har fått lockigt hår. Jag vet inte hur det gick till men jag vill tro att det är för att jag är lycklig. Som knorren på grisen liksom. En annan sak jag idealiserar mycket är att tappa glas. Då jävlar är man lycklig. ds.

Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Hej, Jag kollar runt lite och tänkte ställa en liten fråga.



Vad läser du för sorts bloggar?

vad är det som gör en blogg intressant för dig?

2008-08-17 @ 00:39:02
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: Camilla

söt hund.=)

2008-08-17 @ 00:50:14
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0