landet ligger

De som har hängt med i mitt liv vet att jag flyttat till flemingsberg. Min kusin köpte en lägenhet i stockholm när han en dag kom på att han ville bo här. Sen tjatade han hit bror sin och bad upprepade gånger mig och peter att flytta in. Så vi flyttade hit nyss. Här om dagen kom han på att han ska flytta till göteborg. Detta är alltså inget skämt utan han har sagt upp sig. Jag tar det dock med ro då vi får bo kvar och han kommer väl och hälsar på ibland. Jag blir dock lite sugen på att göra en ny bloggusåpa om det hela. Vi får se... Men om någon behöver Bo kan ni väl säga till, no?

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Liv! Jag vet en som heter Susanna Petersdotter som behöver boende. Hon är en sån där queer en. Och har telefon 0765-776556

2008-08-26 @ 10:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0