man kan nog onekligen säga att det regnar.

Idag såg jag världens minsta barn härja runt med en jättestor häst. Det var underhållande och jag tror jag ska hålla mig i stallet några dagar. Synd att jag inte kommer kunna ta mig till bussen ens med mina jävla kramper. JA! here we go again, jag har faktiskt lovat att bloggen ska handla om mina kvinnliga problem så jag tycker det är viktigt att hålla fast vid. Det påminner mig om att jag inte beskrev senaste besöket hos gyn som jag lovade. (det är här du slutar läsa om du är typ min bror eller kusin eller någon annan som vill tro att jag inte har en fitta). kort briefing:
- de hade kakor och kaffe + en snäll receptionist och alla anställdas ansiktsporträtt upphängda där man kom in. trivsamt.
- doktorn var världens bästa och förklarade en hel massa för mig
- hon var även övertygad om att jag inte har endometrios (vilket iaf får mig en smula lugnare)
- för säkerhets skull kikade hon runt lite med ultraljud så jag fick se massa saker på en skärm, typ äggstockar och sånt. Det var ganska coolt faktiskt, jag har ju misstänkt att jag har såna saker men man kan ju aldrig vara säker. Dessutom påpekade hon att jag hade kissat nyligen. Först kändes det lite läskigt att hon kunde se det men återigen rätt spexigt.
- slutligen: jag fick ÄNNU starkare tabletter den här gången. Nu snackar vi mördartabletterna from hell.

Det har hänt så mycket i sommar men jag har lite bloggpaus tror jag. Eller? jag kanske bloggar för fulla muggar men det känns inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0