backbeat the word is on the street

Medan andra blev utsatta för §13 skrålande jag you make me feel like a natural woman vilket är lusigt av så många anledningar. Sångkurs hela dagen med lee och en massa främlingar. Ord kan inte beskriva hur mycket jag beundrar maria. Jag ryser verkligen när hon sjunger och hon är absolut på topp 10 över de häftigaste människorna jag har träffat. Nöjd nöjd. Så nu är jag sugen på sånglektioner. Men jag vill ju också ta ridlektioner någon gång (vilket jag förvisso ändå inte har råd med). Till och med innebandyn kostar pengar. Listan på kostsamma aktiviteter ökar konstant. Listan över pengainbringande aktiviteter sinar kraftigt. Jag har inte jobbat på jag vet inte hur länge... Hemtjänsten var väl i juni. Montaget jobbade jag en del (för mycket) i september  och visst har jag gjort någe annat men inte mycket. Hade tänkt jobba i helgen men kom på att jag hellre kramas med frasse och får frisk luft. Frasse är en sån fining, jag funderar på att börja enbart blogga om honom. Jag älskar verkligen att vara i stallet och att vara ledig är roligare än att jobba. 

Jag börjar bli som ett litet barn. Allt som är roligt ska hinnas med, allt som är tråkigt är omotiverat. Varför jobba om jag kan överleva utan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0