Dramaqueen

Hade galna stressdrömmar i natt. Inte som mardrömmar men det var så mycket. Jag tappade bort allt jag ägde utom minneskortet till min kamera (vad ska jag med det liksom?), var tvungen att ta hand om ett helt stall själv och försov mig. Sen var jag på hultsfred och drömde som att jag var full. Alltså jag var ofokuserad och besvärlig. Sen hade jag en skitsöt griskompis som dog på något vänster. Och perarvid hade fått någon form av blodpropp och amputerat båda armarna. För att kolla att allting var ok så hörde jag av mig till honom på morgonen. Han svarar:
- Alltså jag har ju varit sängliggande sen söndag så det stämmer ju lite.
(det är okej, jämför din förkylning med blodproppar)

Kommentarer
Postat av: P.A.

du vi snackar faktiskt nån sorts kräksjukevariant här, med div feberepisoder etc, ingen sketen liten förkylning!

2008-12-09 @ 13:09:23
URL: http://learntoenjoylosing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0