Edit: kräksjuka

Okej, perarvid hade väl kräksjuka och inte förkylning. Men ändå, man ska vara glad att man har sina lemmar intakta.
Imorse var jag till apoteket för att köpa nässpray då min förkylning bestämt sig för att titta in igen. Närmaste apotek till skolan ligger inne i huddinge sjukhus och man får gå iaf hundra meter genom korridoren. Jag insåg plötsligt att det är kräksjuketider och drog upp min palestinasjal till ögonen. Hoppas ingen blev rädd.
När jag kom till skolan upplyste Lea mig om hur många i hennes närhet som har kräksjukan. Jag är lite smårädd i ärlighetens namn men ska hålla mig undan människor var tanken. Imorgon ska jag till stallet och hänga! Det är bra. Frisk luft är välgörande.

Retorikövningen gick bra och var hemskt rolig. Jag är så förtjust i mina klasskamrater vid dessa tillfällen. Dock ska vi göra grupparbeten i valfria grupper och jag känner att jag kommer bli över helt ensam. Vald sist på gympan osv. Fast jag har heller inte orkat engagera mig så mycket. Jag är alltid så trögstartad på nya kurser. Den här handlar iaf om representationer och jag vill skriva arbete om barnböcker eller lejonkungen.

Kommentarer
Postat av: lillis

helt orelaterat, men...



files/pony2.jpg" rel="nofollow">http://www.katebeaton.com/Site/Nonsensefiles/pony2.jpg

2008-12-10 @ 09:43:40
URL: http://holmstroem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0