go go go!

Jag förstår inte varför man inte får säga patriarkala strukturer men hänga halvnakna tjejer i stripstänger. Men det är ju bara jag. Förutom några småsaker tror jag att det kan bli toppen verkligen. Jag håller en tumme för t.

Boys don't cry var jobbig och sen hade vi gruppterapi på arom. Det hjälpte lite men jag har fortfarande ingen grupp att arbeta med. Grupparbetena ska förvisso inte in förrän efter jul men grupper och ämnesval ska in nästa vecka. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det är alltid lika kul att bli vald sist.

För två dagar sedan klippte jag big brother-hockeyfrilla på Peter. Idag bad han mig klippa honom så han ser ut som en vanlig pojke igen. No more hockey, jag önskar att jag fått fota den tillsammans med en lösmustasch. Men man kan ju inte få allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0