Hell Seitan!

Seitan är för er som inte vet vetegluten, vilket man kan äta som köttsubstitut om man inte äter kött. Eller även då. Idag har jag ätit Seitanburgare till exampel vilket var en strålane idé.

Mitt födelsedagskalas blev ett fylleslag. Men folk åt snittarna iaf!!1 Toppen. Jag minns dock inte att jag sa hej då till någon, det finns en risk att jag inte ens märkte att folk försvann. Intressant tanke. Jag hade svår bakisångest i morse, orolig att jag sagt något dumt. Gunnar drog vid 10 imorse och Sibel gick till jobbet så jag blev ensam.
Var är då Peter kan man fråga sig! Peter blev kanonfull någon gång i natt och la sig på golvet i badrummet. Sen vägrade  han flytta sig då han inte fysiskt klarade det förrän vid ett-tiden idag. Då kom han stapplande med morrhår i ansiktet. Fulla människor borde alltid ha kattsmink. Dock bäddade jag ned fyllekatten med madrass, täcke och kudde så han sov nog gott i natt. Idag har jag gått runt naken och lagat mat till peter, och hämtat saker han behöver men inte når. Man kan säga att jag känner mig som världens bästa såna här dagar. Alltså hur skulle stackarn klara sig utan mig?

En annan sak jag älskar med min mor (förutom hennes hat mot påven och så) är hur hon kan småfnissa åt sig själv för att hon har så småborgerliga skor. Det tycker jag är fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Synd att vi missade festen och allt härligt gluten! Det måste jag bara testa. Vi ska snaska lammkött imorgon. Kram och grattis!!!

2008-12-30 @ 09:33:58
URL: http://redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0