lucia

Nu har jag kännt mig bakis mer än ett dygn. Å ena sidan minns jag varför jag inte druckit alkohol på så länge. Å andra sidan har den här helgen varit toppen. Verkligen strålande. Trots att jag har flyttstädat halva lördagen. Shit vad saker det samlats i gamla lägenheten. Ord kan inte beskriva.
På inflyttningsfest hos Jessicas kompis hittade jag en kompis i femårsåldern och alla var snälla. Roligt var att Jessica var i stan men hemskt tråkigt var att hon mådde dåligt och gick hem. Roligt var verkligen att goude var i staden och på spelningen. Han är så grymt trevlig. Sen sprang jag på min klassis på bar122 också, och förklarade att jag tycker hon är grym. Så som man gör på fyllan. Men hon är grym. De där göteborgarna, alltså.

Ang. grupperna i skolan var det bara jag och en till som inte hittat någon grupp. Alltså blev vi valda sist men jag tror det blir roligt i alla fall även om jag är nervös. Ämnet på kursen är vad han lever, andas och tänker. Jag anstränger mig för att hålla uppe hans takt om man så säger.

Jag minns inte längre vad jag ville ha sagt, tröttheten förtär mig. Tröttheten den tröttheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0