min bror feministen!




Jag vet inte vad jag ville ha sagt med honom egentligen. Men det blir en jul i familjens tecken. Ska förmodligen umgås med hela min biologiska familj. Just like in the old days. Börjar någon bråka åker jag hem på studs. Tänk vad skönt, så var det inte när jag var liten.

Idag fikade jag med Eileen och i vanlig ordning pratar vi jobb eller genus hela tiden. Sen drog vi runt lite på colorez. Men herregud vad det är plågsamt att vistas i det offentliga rummet i juletider.


Julmys hemma hos oss på tisdag, hojta om du vill komma. Från början är det Sibel och hennes vänners traditionella julfirande men är man snäll får man komma ändå. Jag ska tjata på moa, hon är ju ändå i skolan då. (Lustigt att jag skriver julmys som något positivt eller åtminstone neutralt. Men pepparkakor är gott.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0