mmmm...blogg...

Jag förstår inte när blogg började stavs med två g. Det är ju helt befängt. Fast ändå inte om man ska få in det i det svenska språket, vilket verkar viktigt. Jag vill inte vara en bakåtsträvare, men fåniga ord borde man väl kunna strunta i?


Jag borde plugga representationer men jag förstår inte riktigt poängen. Livet, å andra sidan tycks mer meningsfullt än någonsin. Idag har jag åkt spaceball. Det var kul, jag var upp och ned. Sen blev jag illamående.
Imorgon ska jag och jenny på nakendans vilket ska bli roligt. Seminariet ser jag inte så mycket fram emot men ändå.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nakendans? Det lät ju riktigt kul. Fast det beror på vilka som dansar iof, ett gäng hängiga gubbpungar kan man ju stå över.

Jag har bokat tågbiljett idag och kommer på spelningen nästa lördag. Ska på inflyttningsfest till en kompis oxå samma kväll, hon bor vid Skanstull. Du får gärna följa med om du vill, jag tror att ni skulle gilla varann.

2008-12-03 @ 19:33:53
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0