Seitan!

Efter att inte kunnat tänka på annat än gluten i tre dygn har jag äntligen tillagat Seitan. Den blev faktiskt så bra som jag hade hoppats även om det inte blev så hemskt mycket. Men jisses vilken grej!

Imorgon blir jag 24 som är delbart med många tal och ska ha kalas. Så idag har jag och pete köpt tårtingredienser och dylikt. Och det verkar som att några kommer och äter tårta i alla fall, pepp! annars får de skylla sig själva. Då sitter jag och Peter utklädda till olika djur i vår soffa och är stenfulla.

Jag är även städat det stora badrummet hos oss som garanterat inte blivit städat, inte sen jag flyttade in i alla fall. Det var inte så något sätt en angenäm upplevelse, kan tilläggas. Men nu är det rent som ett... öh... rent badrum? Ja just så.



Såhär ser det ut när Seitanet inte är klart.
Seitan är roligt då det låter som att man säger satan.

Jag svor lite på mitt naturläkemedel i morse.
Fast hade jag väntat mig ett resultat då?

(observera att vi sitter på bussen och pratar rätt högt)
Jag: Alltså, hur gick det med pyjamaspartyt vi skulle ha
Peter: Ja just det..
Jag: Men det börjar väl bli dag nu? ... om vi har det medan anders är borta har vi en extra säng
Peter: Vi kanske skulle ha den där gruppsexfesten vi skulle ha?

Kommentarer
Postat av: Jessica

seitan? vad är detta? Har det med knark att göra??

2008-12-28 @ 16:52:32
URL: http://redbanner.wordpress.com
Postat av: anders

vi städade faktiskt stora badrummet innan julmyset! men antagligen bara på ytan.

2009-01-03 @ 11:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0