succé var ordet

Jag kan meddela att nakendansen var toppen. Hade kunnat länka om jag orkade men de kommer väl inte tillbaka till Sverige på ett tag ändå. Jenny var också nöjd med föreställningen. Dock var det lite läskigt att någon mådde jättedåligt i publiken så de fick tillkalla ambulans och sådär. Jag som är rädd för precis allting kände mig lite stirrig men personen klarade sig iaf. Nakna män som lyfter runt med varandra är ball. Dessutom känns det så mycket mindre tillfixat med kroppar än med kroppsstrumpor och balettkjolar. Koreografen menade på att det är uniformer vilket är smart.


En helt annan anekdot är att en kompis kompis eller hur det nu var hade en sambo som tvingade honom att sova på soffan varje gång han var full. Det framgår inte av historien om det var ofta eller inte men jag antar att det ska tolkas som ett ogillande. Jag fattar inte riktigt.
Jag är överförtjust när Peter kommer hem full (nykter också, det ska erkännas) då han är något utav det festligaste man kan tänka sig. Dagens historia är om hur han drack fem öl och förlorade stort i bowling. Oavsett vad han säger eller gör är han nog den roligaste i världen när han är full.

Kommentarer
Postat av: anders

peter är full för lite i min närvaro!

2008-12-05 @ 09:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0