the magic numbers

Ikväll är det konsert och det kan mycket väl bli den bästa kvällen på länge. Jag är så himmelens lycklig now a days. Om de leggar mig ikväll och jag inte får komma in på spelningen ska jag dock stå utanför och gråta hela kvällen. bu-bu-bu, ska jag gråta. Igår var gurkan här och vi hade en klassisk myskväll. lagade mat, pratade om livet, youtubeade ulf ekman och åt popcorn ända in på småtimmarna. Det var sjukt trevligt och välbehövt.

Nästa vecka har jag tjugofyra årskalas och maskerad. Alla får komma, med vissa förbehåll. Alla som är snälla i alla fall. Känns som att alla jag känner är bortresta, och så minns jag varför jag slutade med födelsedagskalas. Jag minns mina barndomstrauman. Peter har i alla fall lovat att klä ut sig så det blir väl att vi två får supa oss plakata i olika djurdräkter.
(Efter att jag fått nygammal mobil har jag inte allas nummer så jag antar att jag missar att bjuda folk. men alla får komma.)



Dags att fixa nytt pass. Jag önskar att jag fick använda ovanstående bild.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Synd att jag har röven full nästa vecka. Maskerad hade varit roligt. Jag skulle göra mig bra som pingstpastor.

2008-12-21 @ 22:28:30
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0