hey shit cock!

Den största behållningen av boken var som väntat courtney love. in my heart.


Igår blev jag full på carmen. Det var lyckliga dagar... Följande utspelades:
- Drenco lärde sig att jag borde kunna spanska. Jag gav honom en stol (jennys stol ) och visade hundbilder
- Jenny och jag lärde oss att vi är buksvägerskor, något som roade henne mkt tror jag. Tredje part svarade per sms "vem är liv?" (oj vad bra det måste varit.)
- Brors vänner lärde sig att han haren syster så det inte så så praktiskt att säga saker om att knulla hans syster (HALLÅ, jag satt precis bakom -__-) Sen ignorerade han mig större delen avkvällen utom när han sa "men uppför dig för fan, polisen är här"
- Moa och vännen var där, det var fint. Hon är så himla rolig.
- Elias och alla hans punkigaste vänner var där och blev jättefulla.

Ja, och sen åt vi obligatoriskt fyllekäk och Peter vägrade åka längre än till bagis. Så det blev natt promenad och fyllesoferingar. Sen somnade han med en kräkpåse brevid sängen på snedden och tog allt täcke. Jag hade totaldamp och ville inte alls sova.

En sväng till mosebacke förresten och audiobullys, det var fint. Jag behöver dansa mer, ikväll ska jag fan ut efter coctailspektaklet!!1 ringde och väckte kiddo så nu står han väl och stryker skjortan. Bra bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0