nobody else



Nu ringde just min samordnare och bad mig att ta semester på måndag. Eh, jag har ju typ en halv semesterdag så den sparar jag nog till något roligare än att tillfredsställa företagets ekonomiavdelning. Jag erbjöd mig storsint att ta sovmorgon och kompa men det köpte hon inte. Vi får väl se om hon återkommer :D
Kostnadseffektiv är hon den kvinnan, något annat kan man då inte påstå. Vi får väl se hur detta artar sig. De ringde och avbokade anna i helgen idag. Jag tror det är ganska olagligt, men de gillar tydligen att avboka folk samma dag eller dagen innan.

Idag däremot är jag ledig. Ledig kan betyda så mycket men idag betydde det bra... frukost, tvätta, plocka lite, promenera och så. Jag håller på att lära mig att ta det lugnt. Dessutom måste jag vila om jag ska orka gå på kalas ikväll. Jag minns inte helt varför det skulle bli så trevligt men jag får väl be någon att påminna mig.

Åt just en apelsin som var ganska skabbig. Fick dock inga apelsiner på hela förra veckan, då var de från israel så jag är ganska nöjd ändå. Dock sörjer jag att apelsinsäsongen är på väg ut. är ju allvarligt beroende.

Börjar känna mig lite lite less på Paris, men jag tror det kan ordna sig om hon tonar ned sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0