oh yes (it's a mess)

Vad ska jag med all den här snön till? Det kändes rent utav löjligt när jag försökte cykla i snöstormen... skona mig!
Men ändå har dagen varit fin. Har varit på jobbet och alla har varit snälla mot mig. Riktigt snälla och jag uppskattar det verkligen. Folk är snälla jag älskar det! Och vad mer är förtjänar jag det. Jag är en trevlig prick.
Den senaste tiden har gett mig en del insikter. Jag vet att jag rensar med jämna mellanrum i telefonboken och tillika vilka jag har plats för i mitt liv men det verkar vara ett tag sen. Förra helgen när henrik påpekade att jag såg ut som att jag Verkligen inte ville vara där just då hade han ju så rätt så rätt. Sen sa Jessica bisatser som fick mig att ifrågasätta så mycket, när vi var och spelade biljard. Jessica spöade mig i biljard och jag var kanske lite disträ och ett segt sällskap, men jag höll ändå på att omvärdera en massa. Nåja, baby steps! Det är nog, jag gör det jag klarar. Och ikväll tänker jag sannerligen omge mig med fina människor.



bob har en munkjacka.
Jag är lite kär i bob.

Kommentarer
Postat av: Blå

rensa bland folk då och då är bra
dock bör man nog upplysa dom som är bortrensade om att så är fallet...

2008-02-18 @ 00:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0