projekt stalker


Men nu igen Liv? Lämna de stackars människorna ifred.

Jag har en kompis från förr som jag liksom alltid kommer att tänka på eller pratar om eller så. Hon är (var?) verkligen stencool och rolig och bra. Så jag har letat lite. Vet ett forum hon hängde på för typ 5< år sedan men där fanns hon icke. Sen hittade jag hennes mail som såklart var ickefungerande (märkte jag efter att formulerat ett roligt men ändå lagom casual mail till henne).
Det här har passivt pågått i säkert några veckor. Tills jag här om dagen kom på att varför i hela friden kollar jag inte på hitta.se?! Såklart hon finns och har världens ovanligaste efternamn ju. Så jag var djärv och skickade ett sms som hon ÄNNU inte svarat på. Alltså är det tur att jag har andra kompisar.

Pepp just nu är att det är så mycket trevliga hemmafester, det gillar jag verkligen. Jag vill ju träffa riktiga människor i verkligheten.



Man kan ju säga att jag precis som resten av Sverige är bra sugen på sommar nu...

ps. Krille sa något lite spydigt om mina ex som fick mig att fundera lite. Vad är det för fel på mig och varför kan inte alla bara vara en enda stor och lycklig familj? Återkommer med svar.ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0