så glad så glad

jag hjerta familjen.
Hur som helst: bror har nya skor.
Igen, jag tror det går i släkten.
genetisk sko-o-man

image154
Adidasskorna till höger.
Eller om det heter längst upp. de ser ju inte så speciella ut inte... men:
image155

KOLLA KOLLA KOLLA! det är ett magiskt reflexmaterial så de är helt olika färg beroende på vilket håll man ser dem ifrån. Sjukt jävla snygga skor. Jag är stolv över honom.

image156

Nu är de dock så kallat smutsiga eftersom min bror, precis som resten av stockholms befolkning i åldern 18-30 gick på landethypen och åkte dit igår. Det lät helt hysteriskt och jag antar att kusin glidit in på gästlistan och fnyst lite. Nåja, jag har överlevt en jobbhelg och det är inte fy skam.

Nu är det i en annan del av köping mmm-kay?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0