x igen

Ja. Nu känns det alltså som läge att ta upp exen igen. Krille sa att jag enbart har dåliga relationer till mina ex. Jag blir lite gråtfärdig då. Det verkar av så många anledningar en dålig idé. Om inte annat för att då måste man göra en bodelning av vänner och aktiviteter. Därför är jag i färd med att göra ändring i saken. Eller snarare vrida på sanningen så det verkar som att det alltid varit frid och fröjd.
Bonus är ju att Jenny har flyttat in i kransenkollektivet. Då har vi något att prata om liksom "jaha, har du träffat jenny på länge?" till exempel. Och igår fick vi smita in på lista på mosebacke för att exet var dj.
Det var chill. Han spelade till och med en låt för mig. Eftersom människan är besatt av michael jackson skruvar jag lite besvärat på mig när jag hör "the way you make me feel" och tänker "öh varför skulle jag vilja höra den här?" men å andra sidan varför skulle man inte vilja höra michael jackson? 
Sen spelades audiobullys och jag fattade att det kanske var den som jag skulle höra. Alltså NED PÅ JORDEN LIV! the way you make me feel  we don't care. Det är fucking genialiskt symboliskt. ridå.

Ceecee har däremot finkalas ikväll. Jag och kiddo smsar nervöst om ostrukna skjortor och skoputsningsmedel. It's gonna be fab i tell you! Jag ska dricka chapel hill och konversera moget. Jag ska bara säga fina saker om henne om hon kommer på tal (moget!!)  Har till och med målat naglarna, även om jag nog mest målade massa andra kroppsdelar.
Hon och jag har för guds skull aldrig bråkat... I alla fall inte med dödlig utgång. Som tur är. Jävligt hotande när någon är mer dramaqueen än mig antar jag. Men nu är ju allt fina fisken igen. Som med de flesta människorna går det ju bra i lagom mängder. Det funkade ju förut.

Och så läser jag i brudens blogg att hon hänger regelbundet med sina 30tal exflickvänner och jag antar att så kan man också göra. Men man måste inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0