Allt började

Idag blev jag åter igen inkallad till chefen. Han började med att säga "Ja, vi hade ju en anställningsintervju i fredags när du sa att du inte ville jobba kvar på kontoret."
Jag började bara nästan fnissa åt hur oproffesionellt det lät. Alltså det är ju ingen hemlighet att jag längtar efter att få komma ut och jobbar igen (trodde jag) så jag gjorde bara reklam för jobbet som vårdbiträde (trodde jag). Så att eh... Han lovade absolut ingenting men de ska fixa mitt schema imorgon. go go go!!!1
Chefen sa också att han tyckte det var synd eftersom jag är kompetent osv. Mmmm, hur kan man inte älska smicker. Mest när folk inte bara vill ha ut något av det. Idag fick jag en titel. Jag har nämligen fått uppgiften att beställa tvål, handskar och toapapper när det tar slut. Så jag har kallat mig Suply manager hela dagen. Det blir inte roligare än man gör sig,

Jättekul är att den nya sår-i-munnen-gelen som de gör reklam för på 4an ser precis ut som laxermedel som alla gamlingar har. hohoho, hur tänkte de när de designade den?

Milla blev mamma i fredags. Eller om det var lördag. Fint, hursomhelst.

Jag tog en timmes lunch som jag har rätt till (men som ändå inte händer) och åt sushi och hade låång och lugn lunch och gick till och med en promenad och hann ringa lite samtal. Nöjdheten, vet ni!  Sen har dagen fortsatt i en kreativ anda. Typ blötlägga kikärtor och köpt skruvar och fått upp sänglampan ordentligt och alla de där småsakerna jag i vanliga fall aldrig skulle befatta mig med efter en dag på jobbet.



Jag känner mig så Åh!


och förresten äre peter som har ritat och han ritar oftast på http://www.petersvardag.blogspot.com/ . Bra skit!


Kommentarer
Postat av: Gäspis

Du bara måste gömma dig i en garderob eller skafferi eller nåt sånt, & precis när alla börjar undra var du är hoppar du fram & skriker "SUPPLIES!!!"

Det borde liva upp lite på kontoret.

2008-01-07 @ 21:33:00
Postat av: Liv

haha sami du är bäst!
jesper föreslog också att jag skulle göra nåt slags vapen nu när jag har en titel och allt.

2008-01-09 @ 13:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0