citaaaat

Jag: ska du ha de där byxorna imorgon?
peter: Ja! de är ju helt nytvättade. varför ska lite kräks få förstöra mina nytvättade byxor?


En annan dag fick peter ett presentkort på kappahl, eftersom det är den enda affären i hans pappas stad där julklappen omsorgsfullt inhandlats. Lars jag och peter satt vid det här tillfället och avhandlade årets julklappar när presentkortet kom upp. Peter menade på att det inte fanns något i affären han hade något intresse i varpå Lars tittar på mig och säger:
"Men kan inte du handla nåt där då?"
jag -Har jag så dålig smak?
lars- Näe, men jag tänkte att det kanske finns ett större utbud för...
jag - men HAR jag tjejkläder eller?
lars - näe... det förstås

Ridå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0