ta taa!

Åh, fina fina kollektivet. Jag vill aldrig att det ska ta slut. Jag har det så bra!!!1
Vi hade middag igår med diverse folk, otroligt trevligt var det. Vi har ju också turen att be med mästerkocken i stövlarna så det blev sjukt god mat och jag skar i princip bara äpplen till efterrätt. lyx!
Sen drack jag hastigt och lustigt något glas vin och blev riktigt i gasen och pratade sjukvård med syrran aka. doktorn. Det var jätteintressant och sof var här och skvallrade om folk på jobbet. Jag älskar att hon ska börja hos oss så jag kan analysera människor och företeelser med sofia (jag menar hon är ändå parsamtalare) så slipper peter skavsår i öronen. 
Jag vet för övrigt att det inte funkar såhär, det senaste dygnet har jag blivit uppringd två gånger på ledig och lite opassande tid från jobbet. Varje gång ökar min hjärtrytm och vill inte ge sig på ett bra tag. Jag vill verkligen inte ha det såhär och satsar stenhårt på en förändring.

Den här dagen kan vara det slappaste på länge. Jag har vaknat och gått upp och kissat och ätit lite och pratat med anna och sen lagt mig igen. Anna lånade mig modstrilogin som jag såklart inte hunnit se, men också en bok av någon fotograf. Anna fotar massa och är sjukt duktig på det. Hon trodde jag skulle gilla den här fotografen. Det är mycket naket, dekadans och transor. Det får mig att undra över vad anna tror om mig, men den var fin.

Förresten tar jag tillbaka det där om slappheten, jag har rensat avloppet idag. Det är ännu en sak man borde ha bragdmedalj för. Sjukt äckligt var det och VEM har petat ned träpinnar i handfatet... Svart sörja som luktar ruttet alltså. Sen duschade jag i typ hundra år utan någonsomhelst tanke på miljön. Men nu är jag ren och så är också badrummet!

Ikväll spelar killing mood (kolla in på myspace för guds skull) på södra teatern. Det är grymt och dessutom gratis. Sen ska jag på examinationsfest med samuel som inte examineras, men hans klass gör. Jag ska för första gången få träffa hans vänner och känner mig som en stolt mor. Sami sa att hans vänner är fina om man kan se förbi det grabbiga. Så det kommer nog gå bra, jag är ju som bekant bra på det. Speciellt efter en öl eller två.
Äsch jag har tur om jag inte hamnar i handgemäng helt enkelt.
Och bli inte så full, jag ska ju jobba imorgon... äh, tror jag på det där själv? Imorgon ska jag i alla fall gå och lägga mig tidigt tidigt. Det är ett som är säkert... Om det inte händer något roligare förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0