pride är ändå bara kommersiellt.

men oj, det skrev jag väl förra året med. Dåså, skit i det!

Bästa inflyttningsfesten i lördags. gruppaktiviteter som twister, hommoustillverkning och färgläggning i den nya målarboken utspelades. Men det bästa var nog när therese fick visa sina hävkunskaper och alla stod samlade i köket i spänd förväntan. fniss.

bakisdagen var också mer än okej.

- jag vill ha nudlar!
- jag med!
- jenny hur känner du för nudlar?
- jag är inget fan... med tanke på att näringsinnehållet är samma som chips
- mmm, jag håller med jenny. vi äter chips till middag.

Det är sommarlov och jag har fortfarande inte facebook. Jag önskar att någon kunde skicka ett sms eller höra av sig.

Kommentarer
Postat av: anders

vad är oddsen - jag önskar det motsatta...

2008-07-29 @ 12:11:17
Postat av: anders

(FÖRUTOM NÄR DET ÄR GRATIS-SMS FRÅN DIG! <3)

2008-07-29 @ 12:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0