bröstkupp!

http://youtube.com/watch?v=jdeBp8J0rqs
På tal om halvnakna män!

Käglan var förresten på besök, sen hon flyttade för något år sen har jag nog träffat henne kanske tre gånger. Så jag fick en kram och en sådär "hej hur är läget" som man beter sig. Sen sa hon "Jag tar i hand med dig eftersom du är så naken" til Mr bar överkropp-Pete. Detta var så nyligen efter det tuttmissödet som beskrivits i bloggen så jag replikerade snabbt "visst är det lite oanständigt?" om hon svarade "Ja. Lite." Men inte lite som i LITE utan som "ja, jag håller med men lindar in den hårda sanningen". Där fick jag vatten på min kvarn.

Dessutom har jag tänkt på det där. Jag är av olika anledningar inte lika pryd som jag en gång varit, men jag vet att jag har tyckt det är jobbigt med snubbar med bar överkropp. Liksom opåkallad nakenhet i fel situation kan bli rackarns otrevligt. Detta kan ha att göra med att jag maniskt stirrar på naken hud. Det är liksom  inte nödvändigtvis intresserat, inget sexuellt utan bara tvångsmässigt. Jag känner mig utsatt på flera sätt iofs.

Fast hemma tycker jag alla borde få vara nakna. Eller nej inte, jag ska bo med släkten, dvs. mitt nya påklädda liv börjar nu. Förra sommaren hade jag kläder på mig väldigt få procent av min lediga tid. Men ja ja, don't knock it til you've tried it. Kläder alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0