Det här är gulligt:

http://www.synth-picknick.nu
Alltså bara konceptet är ju underbart. En anna söt sak är att när man googlar synthmusik säger google "menade du töntmusik". Fast det är ju gammalt, jag vet. Intet nytt under solen.

Jag saknar något vettigt att skriva, jag är bara så uppstressad över flytten. Men snart så är jag tillbaka till basic. Och alla måste hälsa på mig i flempan, det kommer bli finfint. Packningen går framåt men är lite ångestladdat. Jag hatar att ha saker. Saker suger, det enda jag egentligen gillar är mina skor.



Det finns gånger när jag tänker att jag ska ha en sån där rolig och tänkvärd blogg som vissa har (kan gärna tipsa om någon har lika stor förkärlek som jag för att läsa bloggar). Men det skulle kräva att jag bara skrev när jag hade något jag ville framföra eller fundera kring. Det orkar jag nog inte och jag har mycket bättre koll på mig själv när jag bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0