Det senaste då eller?



Jag brukar åka förbi FRA relativt ofta, eftersom frasselito bor granne med dem. Varje gång jag går förbi får jag tvångtankar att fotografera bara för att man inte får. Men sist slog alla rekord, fingrarana kliade lite extra när den respektingivande gården bakom varningsskyltar om bevakning med hund, hade prytts med en volleybollplan.

Och hur synd är det inte om moderaten som gråter ut i expressen om "grupptrycket" som gjorde att han inte röstade i FRA-frågan fastän han var emot från början. Ryggradslösa kräk är vad de är, varenda en som inte röstade föraktar jag något extremt. Brutet ben eller influensa till trots får man väl göra sitt jobb, när så många människors liv påverkas.

I mitt liv är allt peaches and cream. Bornholm var mycket vackert och om ett par dagar drar jag till arvikafestivalen. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0