fniss

Jag har så svårt att bestämma vad jag tycker om hela nöjesguiden-påstan-gänget. Men vissa tycks få till det ibland, Den här har förvisso inte Thorén skrivit, men ändå.
http://påstan.nu/bloggen/inlagg/359


Annars är det senaste som hänt att jag smygfotat Peter när han sov jätteroligt men det hör tydligen inte till god ton att lägga upp nakenbilder på sin partner (eller någon annans partner för den delen) så jag fick nöja mig med att lägga den som skrivbord på hans dator. Han skrattade i alla fall.

Och att jag är så himla lost när det gäller svenska skådespelare att jag inte känner igen namn och utseende på de allra kändaste. Minns att pernilla sa något om någon känd person som hade hästen i stallet men jag antog av någon anledning att det var en hoppryttare. Så när poletten tillsist trillade ned idag var jag sugen på att gå fram och säga att jag älskade hennes hamlet, men jag vågade inte. Det kanske inte heller hör till god ton.

Det andra som hänt är att jag såg min skugga när jag var ute och red idag och mina armar såg ut som tändstickor. Tickan påpekade att jag var klen när jag var hos honom och blev behandlad och han påpekade även att jag blivit mindre. Då vägrade jag tro på det men ärligt talat så har jag nog tappat muskler med tanke på att jag inte tränat det senaste året (eller kanske sen jag flyttade upp till stockholm). Jag har börjat få benmuskler av allt cyklande och ridande nu men jag HAR ju inga armar. Det är ett under att jag klarar mitt jobb. Ska jag behöva börja träna mitt i sommaren? Det låter ju helt befängt.
Jag suckar alltid över folk som tränar av fåfänga, men nu är jag seriöst rädd att min kropp ska gå sönder om jag inte börjar träna. Så nu får vi se om jag ser ut som Till Lindeman i slutet av sommaren. Inoljad och grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0