gosh my geesh

Allt ser annorlunda ut på bloggsidan och ni vet väl vad jag tycker om förändringar? Om inte så borde ni verkligen det. Jag är livrädd för förändringar, i allra de flesta fallen. Jag har lovat massa människor att gå ut ikväll men känner mig smått döende. Det är inte värt det, det kan det inte vara? Men jag vill träffa sami och trottarna och jenni och hänga med anna som just kommit hem. Igår träffade vi en annan anna, pleonasm-anna i kassan på debban. Jag tror hon älskade oss.

Den senaste tiden har varit intressant. Sen peter uteslöt mig ur sitt liv trodde jag att jag skulle bli übersocial och göra massa saker han kunde vara avundsjuk på. Nu har jag förvisso varit sjuk hela veckan, och sinnessjukt trött men den största skillnaden är nog min störda sömn. Och så har jag hängt mycket med mor på sistone, det är hemskt trevligt. Jag tog till och med upp att hon ger mig mardrömmar... Jag vet ju att hon inte menar att göra det men två av tre gånger vi sres börjar hon prata om tortyr, ond bråd död eller handikappade barn som misshandlas till döds. Inget av ovanstående är något jag är så bra på att hantera.

Fyra dagar kvar på jobbet. Hör ni det? Jag vill bara att det ska vara över genast. Allt det där som jag är glad aldrig har hänt mig, kommer säkerligen inträffa min sista vecka, det bara vet jag. Jag kommer sakna några från jobbet, men inte många alls.

Nä, om man skulle ta sig ett bad för att få bort den värsta leran.. Var på kolonilotten och pysslade idag. Inget växer där det ska, persilja och morötter i potatislandet och en oändlighet med ogräs vid hallonbuskarna. Det är i alla fall den allra finaste kolonilotten jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0