idag älskar jag folk

Halleluja för att någon kommenterar min blogg ibland. Jag vet att jag är billig som tjatar om det men det blir så ensamt ibland.

Nu till en viktig förfrågan: Äre någon som har en bil typ en stor bil? Kanske en bil och ett släp som den inte behöver sådär jättemycket? Ska försöka mig på en flytt om 3 veckor och skulle verkligen behöva låna en bil. I utbyte kan jag bjuda på middag, klippa ditt hår eller dyl. Jag kan dansa också!!!1 Behöver den verkligen bara några timmar på dagen i så fall.

Ovanstående förfrågan påminner mig om att det är synd att jag inte tål brats. Tänk vad bra om man kunde ha kompisar med stora flashiga båtar och sånt. Jag älskar att åka båt, men jag klarar mig med trampbåt så länge jag slipper överklassattityd. Men ändå, ibland funderar jag att vad praktiskt om man hade kontakter.

image199

Tänk den här killen! Greven, han skulle kunna skjutsa mig jorden runt i sin båt. Fast jag har hört att han är misstänkt för ekobrott så om han åker in är han väl inte mycket till kompis. Varför åker alla mina kompisar i fängelse?! Förut tänkte jag bli polare med sanna bråding, men det gick ju inte så strålande. cokehead.

Å andra sidan har jag hört talas om:
image200

ps. Jag blir sjukt kreativ när jag är arg ibland. Andra blir tydligen det när de är deppiga men för mig är ilska en utmärkt drivkraft till det mesta. Jag skrev ett knivskarpt debattinlägg när jag vaknade med mensvärk, förkylning och mardrömmar alldeles för tidigt imorse. inget ont som inte har något gott med sig. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0