Sommarlov!

Nu är sommarlovet på gång på riktigt, vilket betyder att jag är för lat för att blogga. I fredags sov jag nog, sen packade jag lite inför flytten. På kvällen var jag och peter och åt buffé på hermans för att fira hans brutala uppsägning. I lördags firade jag fars födelsedag, vilket gick över förväntan, Sen var det wtai, vi satt på en kulle med perfekt insyn till festivalen och drack folle. Hemskt mysigt var det, foo fighters var bäst. Idag var jag i stallet hos fraiser och det var så himmelens trevligt. Allt är bra! Bara flytten blir avklarad kan jag slappna av.
Och jag har bestämt mig för arvikafestivalen - 08. blir sjätte året så jag kan ju inte INTE åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0