Åh denna sköra värld

Jag har haft en finfin dag, jag minns hur mycket jag älskar att vara ute i naturen. Frasse var gladast idag, det var mysigt. Josefina berättade att hon ska flytta in mitt emot mitt hus. Det tycker jag är hemskt roligt men inte hon. Jag försökte dölja min entusiasm så hon inte skulle tycka jag var okänslig.

Imorgon har alla jag känner fest eller fyller trettio eller har spelning och så är det klubbar och företeelser jag skulle vilja gå på, men tiden tycks inte räcka. Jag ska göra ett tajt schema och hitta på så mycket jag bara hinner. Dessutom är det ju vaginadagen imorgon också, glöm för guds skull inte detta!



Idag har jag äntligen varit sådär glad igen. Jag har klippt håret på mor medan vi lyssnade på norah jones och nu ser hon på så ska det låta. Vi åt jättetrevlig middag och pratade om vad hon tycker jag borde plugga och diverse intrikata detaljer om våra jobb. Tur att vi har skrivit på sekretess i alla fall så vi inte säger något olämpligt. Sen sa hon en sak så jag fick tillbaka klumpen i magen. Jag hatar klumpen i magen och jag tränar på att få bort den på lite olika sätt. Det luriga är att saker som fungerar en gång kanske inte fungerar nästa. Jag får väl testa heroin i värsta fall.

Idag träffade jag den största rottweilern jag sett!!!1 Det var helt fantastiskt eftersom det är min favoritras (gud vad problematiskt det är för mig att använda ordet ras...) och eftersom vi blev kompisar och jag inte var rädd alls. Men den var också en väldigt snäll en. Sånt gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0