cancel my subscription i'm tired of your issues



Ja, ni vet. Jag struntar i det där just nu. Säger jag att det inte kan bli värre så kommer det att bli det. Isak sa att ångest är värre än mensvärk, hur man nu jämför det. Hon verkade galen i alla fall och därför ganska genialisk. Imorgon börjar allt om på nytt. Så känns det. Det känns som att det aldrig kommer bli färdigt, som att mitt liv ska bestå av utredningar och sjukskrivningar.

Helgen däremot har varit så förbannat bra och jag önskar att det alltid kunde få vara så. Feministfestivalen var strålande och annas film vann dokumentärfilmfestivalen. 50000 kronor och vi får hoppas en direkt till DI utan att passera gåbiljett. Hon har strålat som en sol. Fab att ha Lina och eva här och jag ville egentligen inte släppa iväg dem. Feminister, twister och bästa samtalen. Och såklart minnen från förr:

image166

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0