hemlisarna kommer NU:

ett: Jag har börjat rida världens finaste häst, veloce du relais. Det är toppen! Jag känner mig hel igen och har hittat några potentiella bekantskaper i stallet. En gubbe har cowboyhatt, det är kul. Fick en häst på vaden också och hoppades på ett tufft blåmärke men det verkar ganska halvdant.

två: Soffi och jag har slagit våra kloka huvudet ihop och skaffat en kolonilott. Yeah! Den är inte helt vår ännu eftersom vi får nyckeln till redskapshuset i helgen men vi har betalat in anmälningsavgift och valt ut den finaste finaste platsen på den här kontinenten tror jag. Det är supernära till dreviken så vi kan bada hela sommaren när vi är där och gräver och marsvinen ska få följa med och bo där på dagarna bara de inte rymmer och äter allas morötter. Soffi som är dräktig ska få ligga på en solstol och bli fläktad med palmblad när hon inte orkar gräva mer. Sen kommer ju bäbisen och då kan den hjälpa till. Ja, lite så hade jag tänkt mig. Och den här vill jag verkligen ha. Samt ett rådjur.

image164

Kommentarer
Postat av: P.A.

du den där tomten har sjukt små pupiller. makes me wonder...

2008-03-03 @ 10:48:00
URL: http://learntoenjoylosing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0