hot topic

Liv säger:
 
fast egentligen hatar jag de flesta.


Vilket i och för sig inte alls är sant, men nu pratade vi faktiskt om jobbet. Där menar de väl men det blir så fel. Generellt. Känns knäppt att chefen är en av de få med vettet på rätt ställe. 4real.
Det var nära att jag ringde honom och beklagade förut när jag höll på att bli galen på det alltihop. Men min mobil fungerar ju extremt tvivelaktigt  (nej, det är inte riktigt någon del av det här som går bra) och jag är seriöst för sjuk och svag för att gå och hämta telefonen i vardagsrummet.

<meningslöst gnäll> Jag kan inte hantera att vara sängliggande. Om det här blir lika långvarigt som det brukar kommer jag vara ett vrak. Ikväll missar jag Tegan&Sara som är i fucking sverige och stockholm och jag skulle kunnat göra väldigt mycket för att få se dem. Jag kommer lyssna på the con och deppa ikväl, thank you very much! Missar även killing mood ikväll som är bra skit verkligen, det andra bandet verkar också värt att höra samt att belinda skulle köra med trummor och helt band första gången ikväll. Imorgon skulle vi ha fortsatt gräva och jag såg verkligen fram emot det. Kusin har maskerad, och det är ju alltid sjukt kul. Mest var det meningen att jag skulle med gurkan och hans crew på secret societyfest.. Det hade jag ju också peppat på sen förra året. MEST ÄR DET SÅ SATANS ENSAMT ATT JAG KREVERAR. Men jag är inte frisk nog för att hålla igång ett vettigt samtal så jag ringer ingen heller. Jag önskar jag fick sova i några dagar </GNÄLL>

image170
Jag stal den från married to the sea, fattas bara att jag ska bli stämd nu också.


för er som ännu inte hört den så är dagens låttips:
i can't get no satisfaction- björk & pj harvey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0