Minns ni? Minns ni?!

Åh, för några veckor sedan skrev jag om en kompis från förr jag försökte hitta. Vilket jag trodde att jag gjorde och sen svarade hon inte på mitt sms: Här kommer hela förklaringen med ett lyckligt slut:
-Jag har två mejladresser till henne som inte fungerar. Skriver ett långt mejl och surnar till när det står att inboxen är full.
- Jag kommer tillsist på att hon finns på hitta.se och skickar ett sms.
- Hon glömmer sin mobil hos en kompis i typ en vecka
- Hon råkar radera alla sina sms
- Hon kommer på att jag kanske hänger på ett forum jag hängde på för typ 5 år sedan. Hon har rätt och fastän jag har bytt nick skickar hon ett meddelande med sin riktiga mail.

go go go!

Och det var alla goda nyheter för den här dagen.




Fast jag funderar lite på att fortsätta på listan över män som kvinnor bör tycka är snygga. Sk. alfahanar, även om man kanske skulle behöva ta bort Darin från listan då. Äsch, jag orkar inte göra en lista på män. Jag kan göra en lista på mina bästa reptilsorter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0