don't stop me now

Nu går det undan i svängarna, men jag älskar det. Mors dag var trevligt, och kusinerna var där också. Vi letade hund på blocket och pratade om inredning. Mycket vuxet... Hoppas verkligen att Fredrik köper en hund. Mitt liv skulle bli fulländat men en liten hund som kunde sitta på min axel, precis som pumin. Peter ritade en jättefin bild på mig och Pumin en gång ^^ Sen tappade han bort den och jag gråter blod.

Igår kom jag fram till något nytt i tuttfrågan innan jag skulle somna men nu minns jag inte. Det kommer väl till mig snart skulle jag gissa. Det var dock ingen kul insikt om att jag har rätt utan kanske mer tvärtom. Önskar jag hade någon att diskutera detta med men alla tycker det är hårklyverier.

Jag vill sluuuuta jobba nu så jag får åka ut till stallet och hänga med frasier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0