hej semester, hejdå semester.

Veckan gick fort och jag träffade en himla massa människor på dygnet i göteborg. Kanske det bästa är att marah ska se atmosphere i småland med mig. Kanske också bästa att jag ska få vara inspiration och försökskanin och provläsa Linas bok. Det kommer bli en grym bok och jag kan korrekturläsa litegrann i alla fall? väl? Om hon tycker att jag kan så kan jag.

Tipptopp att träffa folk och så är det den jobbiga grejen med nya perspektiv och funderingar. Fast det är väl ganska käckt också att börja tänka. Jag är tillbaka i den här paniken över att folk vet vad de vill och får det att hända. Jag vet inte vad jag vill få att hända så jag kan inte göra det själv. Men å andra sidan kanske jag är rädd för att veta vad jag vill.
Jag reagerar så kraftigt när någon jag känner lyckas med något jag inte ens skulle försöka. Jag är så glad för deras skull och hemskt imponerad. Men samtidigt kan jag inte låta bli att känna att jag blir lämnad ensam kvar i hela världen. Jag vet ju inte var jag vill. Men det kommer nog.

Fast jag får se det som att de få små sakerna jag kommer på är bra nog. Resten kommer så småningom och det går bättre än på länge. Saker och ting börjar röra sig!

Det ska bli så sjukt mysigt att komma hem också, nu har jag varit borta i EN vecka av mitt liv vilket inte är mycket men jag börjar sakna det mesta i stockholm. Mest peter och hemma och min säng.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en trevlig dag!:)

2008-05-02 @ 12:39:37
URL: http://joonnas.blogg.se
Postat av: ewezi

hej :) Jag undrar bara hur man gör för att lägga in bilder i inläggen nu när sidan ändrats lite :)

2008-05-02 @ 12:39:45
URL: http://ewezi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0