how low can you go?

Jag älskar den här låten.
Men minst lika mycket älskar jag killen som spexar.



Åh, killen har ju definitivt spårat, det är så härligt!!! Ska man göra något ska man göra det ordentligt. På arvika för några år sedan stod vi och dansade till den låten framåt morgonen, Säkert 30 pers iaf. Jag älskar när folk tar med sig saker man kan leka med på festival. Nu blev jag festivalpepp. damn!
För er som undrar är min bästa rörelse i cha cha slide "crisscross", även om man kanske skulle kunna tro på rubriken att det var något helt annat. Plus att jag har vunnit en hel del limbomästerskap i yngre dagar så how low can you go? borde ses som en utmaning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0