Jag tog han på pattarna!!!!1



Hej nu måste jag verkligen uttrycka min fascination för ännu en ny upptäckt. I och med bara bröst-kampanjen har jag trott mig förstå att den allmänna åsikten om kroppar är att man inte får visa kroppsdelar som kan ses som sensuella/sexuella/erogena. Det har alltså inget med storlek på låt säga bröst att göra. tjocka gubbar med hängpattar får bada "topless". Och det här gäller inte bara badhus och badplatser utan sträcker sig till en stor del av samhället. Nu till min upptäckt.
Härom veckan råkade jag ta peter på tuttarna i förbifarten i sofia och moas åsyn. Detta orsakade våldsamma reaktioner, i alla fall från sofias håll. Inte okej tydligen (man lär så länge man lever ^^). Men vad an detta? Hur kan det vara okej att han går runt och visar upp sig sådär hemmavid men beröring blir något snuskigt (vilket det inte var kan tilläggas). Om argumentationen går att some things are private måste det väl ändå finnas någon konsekvens? Jag var helt övertygad att mansöverkroppar var lika odramatiska som ett ben ungefär. Men jag antar att jag har fel. Vad säger ni? Manstuttar, snuskigt eller ej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0