LÖNING!!!1

Jag ska köpa en ny gitarr, en betjänt och en flygande ponni!!1 Eller så borde jag bara unna mig en sushi i solen, men det gjorde jag ju igår för mina sista surt förvärvade slantar. Jag kan ju alltid bara betala hyran istället, det är ett minst lika tillfredställande sätt att konsumera. Idioterna har ju låtit bli att säga att vi fått en hyreshöjning för bra länge sen också. Jag är glad att slippa det där. För upplysnings skull lovade de att ringa sista mars senast och berätta hur det blir med lägenheten. De ringde igår. De bar INTE om ursäkt. De sa att "det har bara inte blivit av". Sånt borde vara olagligt.


Ikväll blire maskeradkalas.
Stort grattis i efterskott till Soaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0