Metadiskussionen!!!1

Bara häromdagen skrev jag att jag borde fråga hur det är och mena det. Sen hamnar jag och densamme i ett samtal om hur hon ska hantera att hennes vän mår dåligt. Hur tröstar man en människa? Vad kan man säga för att det ska bli bättre? Jag kände hur jag hela tiden pratade om henne men ändå inte fick ur mig något verkligt.

Och så har vi far som håller på att få sparken för fullt. Jag försöker lyssna och så men jag vet inte om han är orolig än. Han är nog bara arg, med all rätt. Jag vet inte vad jag ska säga, i vanlig ordning.

Btw, en ny bekant genom stallet har sökt jobb på mitt jobb. keep it in the family, snart jobbar alla jag känner på "min" hemtjänst. (utom jag myahahaha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0